Una dintre deciziile care trebuie luate in momentul in care facem un credit este modul de rambursare al acestuia. Fiecare r ...
Citeste mai mult![]() |
EUR | 4.8745 |
![]() |
USD | 4.0209 |
![]() |
CHF | 4.4406 |
![]() |
GBP | 5.5894 |
![]() |
XAU | 228.2335 |
![]() |
-0.37% | 1 luna |
-0.318% | 3 luni | |
-0.220% | 6 luni | |
![]() |
0.7% | 1 luna |
0.9% | 3 luni | |
1.19% | 6 luni |
Bancile au luat pozitie doarece aceasta lege pare initiata pentru a proteja consumatorul dar este in mod real lipsita de corectitudine si coerenta din punct de vedere al pietei ban ...
De cele mai multe ori, ofertele de creditare din spoturile publicitare prezinta un ideal pe care, orice persoana care doreste sa obtina un credit, il are in mintea ei. De ca ...
De cele mai multe ori, ofertele de creditare din spoturile publicitare prezinta un ideal pe care, orice persoana care doreste sa obtina un credit, il are in mintea ei.
De cate ori nu ati vazut acea reclama in care totul e simplu, accesibil, rapid, in care consultantul din banca este un personaj relaxat, zambitor, care la final iti strange mana calduros si te priveste in ochi, practic confirmandu-ti ca si pentru el experienta aceasta a fost unica si ideala, iar sentimentul de reusita pluteste in aer ca intr-un vis frumos, ba mai mult, apar imagini cu acel client in casa perfecta cu multumirea si satsfactia la care tanjim toti.
Clientul merge a doua zi dimineata la banca, unde, imediat cum intra, vede niste consilieri nu chiar asa de bine dispusi, mult mai stresati, cu un client nemultumit la birou, iar tu trebuie sa stai la rand pantru a fi ascultat, iar cand ajungi si iti exprimi dorinta si posibilitatile financiare, iti raspund pragmatic ca nu se poate deoarece tu nu indeplinesti conditiile de acceptare ale bancii si uite asa visul tau este amanat.
In aceste oferte de marketing bancile nu iti prezinta decat partea frumoasa a lucrurilor, cu dobanzi mici, la care se pot ajunge numai in cazul in care te incadrezi intr-o anumita clasa dorita de banca, prezinta dobanda, dar ascund comisioanele care "umfla" valoarea lunara de plata, cu rate mici, la care se poate ajunge doar daca intrunesti toate conditiile bancii, cu perioade scurte de aprobare, dar care pana la urma se dovedesc a fi mult peste limita prezentata, cu mult mai multe acte necesare decat cele descrise in reclama si alte astfel de date, care sunt menite sa atraga, dar sa si dezinformeze clientul.
De aici apare lipsa de incredere a clientului in ofertele bancilor, iar bancile transmit mai departe, in piata, faptul ca sunt multi clienti neeligibili in obtinerea creditelor.
Unele banci care nu isi fac publicitate agresiva pot avea oferte mult mai transparente si mai simplu de accesat, aceste banci se bazeaza pe forta de vanzare directa care au contact permanent cu potentialii clienti si practica un sistem de vanzare a ofertei bancare partial asemanatoare cu cea a unui broker de credite dar fata de acesta ei reprezinta doar o singura institutie bancara.
Sunt si banci care respecta in mare parte ofertele din reclame dar acestea prezinta realitatea si nu sunt la fel de atractive iar clientii nu sunt atat de atrasi de ele.
Pentru a putea accesa un credit avantajos puteti sa intrati pe siteurile de profil, sa mergeti la fiecare banca in parte pentru a afla oferta personalizata pentru criteriile dumneavoastra sau alegeti sa apelati la un broker de credite care va poate scuti de drumuri inutile , timp pierdut si oferte mai scumpe.
Autor: Dragos Popescu